Abonelik (DTS-Süreli Kullanım) Lisanslarında Internet Bağlantı Hatası
Abonelik Lisanslarında “Establish an Internet connection to continue” Hatası:
Süreli Kullanım lisansları kurulumdan sonra çalıştırdığınızda aşağıdaki hatayı alıyorsanız;
Nedenleri:
- Lisans için hotfix gerektiren güvenlik açığı
- Proxy sunucu tarafından engellenen ağ bağlantısı
- Trovi ya da WAJAM’ın lisans sunucusuna bağlantıyı engellemesi
Çözüm:
Windows İşletim Sistemi:
Internet Explorer bağlantı ayarlarını kontrol edin
1- Internet Explorer'ı açın.
2- Araçlar> Seçenekler'i tıklayın.
3- Bağlantılar sekmesine erişin.
4- Yerel Ağ Ayarları'nı tıklatın.
Olması gereken görüntü aşağıdaki gibidir.
5- Tamam’a tıklayın.
6- Ürünü başlatın ve internet bağlantınızın olduğundan emin olun.
Internet Explorer Advance ayarlarını kontrol edin
- Bu çözüm hotfix yükledikten sonra ya da 2016 versiyonunu kullanıyorsanız uygulanabilir.
1- Internet Explorer'ı açın.
2- Araçlar> Seçenekler'i tıklayın.
3- Gelişmiş sekmesine erişin.
4- Mouse’u aşağı kaydırın ve 'SSL 3.0 kullan' seçeneğini işaretleyin.
5- Tamam’a tıklayın.
6- Ürünü başlatın ve internet bağlantınızın olduğundan emin olun.
Ek sorun giderme
Hala bağlantı kuramazsanız, aşağıdakileri deneyin:
- Bilgisayarı kapatın ve yeniden Windows oturumu açın.
- Bilgisayar saatinin doğru yerel saate ayarlı olduğunu kontrol edin.
- Anti virüs programı veya güvenlik duvarı ayarlarını kontrol edin. Bunlar internet bağlantınızı engelliyor olabilir.
- Aşağıdaki adreste bulunan Windows klasörünün sonuna 2 rakamını ekleyerek klasörü yeniden adlandırın.
Eski adı: C: \ User \ <kullanıcı adı> \ AppData \ Roaming \ Autodesk \ ADUT \
Yeni adı: C: \ User \ <kullanıcı adı> \ AppData \ Roaming \ Autodesk \ ADUT2 \
- Kullanıcı yönetici ayrıcalıklarına sahip değilse, ürün simgesini (Inventor, AutoCAD vb.) sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştır seçeneğini seçin. Sonra programı kapatın ve normal şekilde yeniden açın.
Yazan: Didem GÖNÜLLÜ AYDIN
Firma: Altar Teknoloji
Son Blog İçerikleri